Nieuw bestuur N-VA Poperinge 2016-2019

Op 17 juni 2016, over deze onderwerpen: Afdelingswerking

De Poperingse N-VA-leden kozen net als alle andere lokale afdelingen van de N-VA een nieuw bestuur. Jan Jacobs is de nieuwe voorzitter en ondervoorzitter is Edwin Lesschaeve. Daarnaast werden nog veertien andere bestuursleden verkozen: Albert Battheu, Pieter Derycke, Lieve De Wandeler, Paul D’hondt, Wouter Folens, Johan Gheldof, Ben Glorieux, Paul Hardeman, Janique Lannoeye, Nicolas Lefever, Andy Schacht, Andre Schaubroeck, Anny Steenlant en Jan Van Bruwaene. Zij vormen samen met de N-VA-mandatarissen Jean-Marie Blondeel, Geert Ganne, Lieven Ryckbosch en Edwin Lesschaeve het bestuur van de Poperingse N-VA voor de komende drie jaar. Voorzitter Jan Jacobs benadrukt het belang van de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. “De ambitie is groot. Onze ploeg behaalde in 2012 drie gemeenteraadszetels en één zetel in de OCMW-raad. In 2018 willen we minstens even goed doen en de stad meebesturen.” (Foto MD - KW, 17/06/2016)